Translate

2014. szeptember 30., kedd

Hogyan készítsünk tápláló maszkot házilag? (Rizspapír maszk házilag)

Mint az előző bejegyzésemben utaltam rá, Koreában hódít ez a fajta maszk, melyet most megmutatok nektek, mert nagyon olcsó, egyszerű, és nagyszerű.

Egy magára valamit is adó hölgy hetente kétszer valamilyen lapmaszkkal, vagy hydrogél maszkkal kényezteti a bőrét. A kínálat zavarbaejtően nagy, kb. 200 Ft-tól választhatunk kedvünkre valót.

Nézzük mire megyünk mi magunk, otthoni hozzávalókból?

A hozzávalók

1. Rizspapír (ázsiai élelmiszerboltokban kapható) Ezt a csomagot én 600 forintért vásároltam a volt Józsefvárosi piac mellett. 500 grammos a csomag megszámoltam 72 db rizslap van benne. Így néz ki:

2. Zöld tea - 1 filterből főzve, kb. 2 dl vízben


Elkészítési mód: A rizspapírt feldaraboljuk az alábbiak szerint: 

Egy tálkába tesszük a langyosra hűtött zöld teát, és a rizspapírt beletesszük. 1-2 perc elteltével a rizspapír felszívja a teát, és gélszeű anyaggá változik. 

Az arcunkra tesszük a darabokat, és 15-20 percig hagyjuk hatni. A rizsben és a zöld teában lévő hatóányagok jó hatással vannak a bőrre. Mi még fontos, hogy semmiféle mesterséges anyagot nem tartalmaz ez a maszk.

Extra hozzávaló: valamiféle ápoló olajból pár csepp. Az én ajánlatom:
(A beszerzési forrást is elárulom, ha valakit érdekel)




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése