Translate

2014. november 3., hétfő

Aliexpress shopping fesztivál - 2014.11.11 - Aliexpress kívánságlista

Mivel ez egy shopping blog is, szeretném tudatni veletek, hogy 2014.11.11-én shopping fesztivál lesz az Aliexpress-en. Ez egy nagy leárazást takar, mely 24 órán át tart.

Aki nem ismerné: ez egy kínai óriási piactér milliónyi áruval. Igen kínai, és igen vannak rajta vacak dolgok is, de korántsem annyi mint a Joci Plázában volt. (Józsefvárosi Piac) Azt nyilván mindenki tudja, hogy ha valami nagyon olcsó, akkor az olyan is.

Azt a tényt, hogy kevés dolgot eltekintve majdnem minden ott készül senki sem vitathatja. Érdemes körülnézni, nagyon jó színvonalas termékek is vannak itt, már sok mindent vásároltam itt, eddig kevés dolog volt csak, ami nem úgy sikerült mint gondoltuk. Egy-két hibás terméket is kaptunk, de minden esetben visszafizették a teljes vételárat, és a termék is maradhatott. A szállítás a termékek nagy részénél ingyenes.

Vannak olyan dolgok amit máshonnan nem is érdemes megvenni: telefontok, kepernyővédő fólia, bármilyen táska, világítástechnikai dolgok (led szalag, led izzó). Vannak olcsón ékszerek, kiegészítők, érdemes körülnézni. 

Már beindult a fesztivált megelőző kuponvadászat, egy applikáció segítségével lehet érméket rázni maguknak, melyekből kupon lesz. (Nekem egyetlen egyet sem sikerült szerezni, hiába rázogattam, úgyhogy rajtatok a világ szeme)


Az én kívánságlistam:

1. Szeretem a 100 % bambuszszálat tartalmazó törölközőt, többet is vásároltam már itt. Előnye hogy antibakteriális hatású, és nagyon puha, így a babák nagyon szeretik. A kívanságlistámra felkerült egy kis utánpótlás.


2. Szeretem az irodaszereket, ez a színes kis notesz nagyon jópofa:



3. Még egy notesz 

http://www.aliexpress.com/item/School-Supplies-Retro-Embossment-Creative-Surface-Notepad-Diary-Travel-Notebook-Stationery/1743900641.html


4. Már régóta szeretnék megtanulni macaront sütni, ezért ezt a szilikon sütőlapot biztos megveszem. Most 4,80 $ az ára.


5. Ezek a színes muffin papírok is szépek, és nagyon olcsók:
6. Közeledik a karácsony, jót mulattam ezen a díszes társaságon:

Még egy kis karácsony, egy helyes evőeszköztartó


7. Most jöjjön egy ékszer - desigual beütésű, ezért fogott meg:

8. Egy szép sál:

Jó vásárolgatást és nézelődést mindenkinek!






2 megjegyzés:

  1. Köszi a tippet, eddig ebay-en vásárolgattam, még az Aliexpressnél a regisztrációig jutottam el, de lehet, hogy kipróbálom ezt az akciós napot! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon szívesen. Addig is gyűjtögesd az érméket, nekem 3 perc alatt sikerült egy 2 dolláros kuponra szert tennem. Az is valami :)
      Itt teheted meg, ez jobban működik mint a tabletes verzió, ahol semmit sem nyertem :)

      http://activities.aliexpress.com/1111_shopping_festival.php

      Törlés